allmänt gnällig..

Usch och fy nu är jag allmänt irriterad!

Jag får krupp på att gå och vänta på jobb och alla som är så jäkla sega på att höra av sig. Varbergs kommun tar hundra år på sig och jag har inte all tid i världen, kan de inte förstå det! Det blir ett orosmoment att inte veta hur mycket pengar som kommer in denna månaden och jag blir irriterad på det. Det spelar ingen roll hur många jobb jag söker eftersom det tar sån tid för alla att gå igenom alla ansökningar. Jag behöver pengar denna månaden, kan de inte förstå det!

Jag är allmänt otålig och vill att allt helst skulle ha hänt igår och jag stressar för mycket i tankarna. I praktiken gör jag på tok för lite och skjuter saker och ting framför mig. Jag gör inte ett skit på c-uppsatsen! Suck jag bli galen på mig själv!

Hungrig är jag också, hade inte tackat nej till en sån här tallrik


Nu längtar jag efter att livet ska kännas allmänt enkelt ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0