Dålig uppdatering

Hej igen!

Har varit lite kass på att uppdatera här på sistone. Men jag får delvis skylla på blogg.se också. Det fungerade ju faktiskt inte under två dagar och det var precis då som jag kände för att blogga alldeles extra mycket :-) Jaja sånt är livet.

Ikväll har jag varit på bio, såg filmen:
image29
Jag måste nog säga att jag är lite besviken. Jag hade fått höra att den var så himla bra och att många hade gråtit hur mycket som helst till den. Jag har läst boken och den är fantastisk så filmen kunde inte mäta sig med den, jag grät inte ens en endaste liten tår. Ett tips, läs boken istället!

Fick agera lite chafför när jag kom hem också åt min kära inneboende och hennes kompisar. De verkar vara ett glatt gäng, ska hänga på dem ut nån kväll men just idag var jag alleles för trött.

Hittade massa gamla bilder idag på en cd-skiva och jag tänkte bjuda på en liten Caroline :-)
image30
Oj det blev en jättebild! Jaja så får det bli idag, nu väntar sängen på mig.
Sov så gott!

P.s Idag längtar jag efter att motivationen till c-uppsatsen ska komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0