Ett ytligt inlägg

Om det är någon som inte gillar ytlighet och blir förbannad så ska ni nog inte fortsätta läsa.
Hela detta inlägg kommer att handla om hur fin min pojkvän är.

Jag insåg igår att Dan är allt jag nånsin har drömt om utseendemässigt. Jag vet hur man genom åren har suktat efter vissa killar och kallat dem "hunkar", ögongodis och allt vad det är. Det finns vissa, få killar som kan få mig att bli alldeles knäsvag enbart genom deras utseende och det kan verkligen Dan. Jag kan inte se mig mätt på honom och jag beundrar honom konstant. Hans kropp, hans ögon, hans hår, ja allt är mumsigt på honom.
Om jag ska nämna några kändisar som jag alltid har suktat så där lite extra efter och som annars kan göra mig knäsvag så är det dessa skönheter. Bara för att ni ska förstå i vilken liga Dan spelar och dessutom leder med hästlängder. Jag trodde aldrig nånsin att jag skulle kunna sukta så här efter min egen pojkvän. Hur bra som helst och det är ju så det ska vara också :-)

  

Nä nu får det vara slut på det ytliga. Dan är ju ändå killen med stort K och han har ett hjärta av guld. Jag hoppas ni inser att jag går efter Dans inre och att det inte är det yttre som styr mig. Det är bara en bonus :-)

Kommentarer
Postat av: evelina

åh så härligt att du är så KÄÄÄÄÄR =) man ska ju gilla både det yttre o det inre så klart, och du får allt gotta dig i att du tycker dan är en läckerbit haha =)

kram

2008-04-28 @ 19:54:11
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: teddy

Ohh vad gullig du är. Vad härligt att höra att även andra par har kvar passionen efter ett tag in i förhållandet. Det är ju viktigt att sukta efter varandra och inte bli som två bästa vänner.
Kär och galen med andra ord :)
Självklart kommer du också att hitta ett jobb som du älskar... bra saker sker ju sakta :)
Ha nu en fin måndagskväl.

kramis

2008-04-28 @ 21:12:10
Postat av: Anna

Vad härligt! Njuuuuut ordentligt av kärleken (och det verkar du ju också göra :)

Ja visst ska man inte hymla med att ytan gör sitt också, det är ju en del av allt det man förälskar sig i.

Blev en kort bloggpaus för mig, jag är tydligen helt fast ;)

Kram!

2008-04-29 @ 19:25:15
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: teddy

Kär och galen låter great :) Hoppas ni också får solen på er dessa fina dagar. Snart är vi inne på maj och sommaren närmar sig med stormsteg... I love it!
Jag önskar dig och din älskling en trevlig tisdag.

kramis

2008-04-29 @ 19:34:38
Postat av: Elin

tack för din snälla kommentar!=)

hoppas du får en bra dag!
kram

2008-04-30 @ 10:29:50
URL: http://elinlovijsa.blogg.se
Postat av: Anna

hej hej hittade dig här när jag satt å kollade lite hur e d med dig?? här e allt kanon..fika nån da?? kram

2008-04-30 @ 22:50:46
URL: http://annaholmros.blogg.se
Postat av: Anna

ja jag e i gbg emellan åt ska ner nästa vecka e du där nåt då?? tack så mycket...

2008-05-01 @ 13:57:30
URL: http://annaholmros.blogg.se
Postat av: Elin

haha ;) jag är lite klurig i mina texter,
jag uppskattar dina kommentarer grymt mkt tjejen!=)
hoppas det är bra med dig, kram!!

2008-05-04 @ 17:49:25
URL: http://elinlovijsa.blogg.se
Postat av: Anna

Fast om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte om det hjälper så mycket haha. Jag organiserar men sen är jag ändå sämst på att verkligen läsa allt. Men denna kursen ska det banne mig bli andra bullar :P

Hur har långhelgen varit hos dig?

Kram

2008-05-04 @ 18:02:00
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0