Hoppas det gick vägen..

Jaha då har man varit på anställningsintervju då.
Jag tror att det gick bra och att de gillade mig. Frågan är bara om de köpte mitt svar om vad jag gör om fem år. De vet lika väl som jag att jag inte har investerat pengar i en treårig högskoleutbildning för att sen inte använda den men jag hoppas att de anser att jag är väl värd att investera pengar på trots detta och att de tror att jag kommer att stanna en längre tid. Jobbet verkar skitkul så jag hoppas, hoppas!

Ikväll blir det gospel för hela slanten!
image33

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, gospel har jag alltid velat gå på! Vem är det som håller i det?

Vi träffades också på ett uteställe :-) Dock genom gemensamma vänner men ändå!

2008-04-08 @ 20:25:07
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0