Inget av värde..

Idag har jag jobbat och det har varit en helt okej dag. Tiden gick ganska snabbt och det var trevlig personal. Det kan annars vara en nackdel när man hoppar omkring som vikarie. Det är ju alltid som man får jobba med trevliga arbetskamrater.

Annars händer det inte så mycket, jag borde verkligen plugga och en så länge har jag inte skrivit en enda rad. Inte så himla bra! Jag borde nog avsluta här och göra något vettigt istället. Om inte annat så börjar ju Grey´s Anatomy om ett tag :-)
Här får ni en bild på min man! Se men inte röra ;-)

image34


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag tyckte jag såg honom med en annan kvinna på Oscarsgalan :-o Du får nog ta ett ordentligt snack med honom!

Vilken gospelkör menar du då?
Jag har bara sett filmen Rent men blev helt förälskad i den och musiken då..

Kram!

2008-04-09 @ 22:16:20
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0