Jag är fortfarande gnällig men i lite mindre dos

Nu har jag kommit hem efter att ha fått åka in till skolan och möta upp en mycket irriterad Anneli. Vi hade fått tillbaka vår uppsats som var överfull med kommentarer och saker som vi var tvungna att ändra på. Vi har aldrig fått backning på nånting som vi har skrivit innan och så kommer den här med en smärre chock. Jag har aldrig sett så mycket kommentarer nånsin på ett arbete. Det resulterade i ett ganska så upprört samtal till läraren där vi krävde en förklaring till vad fasen som hänt. Det blev lite bättre efter det i alla fall och vi behöver inte ändra på så himla många saker. En hel del men inte så mycket som vi trodde från början. Tur det!

En rolig sak däremot är att de ringde från ett jobb som jag har sökt och sa att de ville att jag skulle komma på intervju, redan imon. De hade fått in 250 ansökningar och de ville kalla lilla mig på intervju. Hur kul som helst! Ni får hålla tummarna för mig imorgon!

Nu blir det duschen för min del!

Kommentarer
Postat av: teddy

Tsck för de värmande orden på min blogg. Självklart kommer allt att fixa sig till det bästa!!!
Hoppas det löser sig med erat arbete och att det snart tillhör historien! Lycka till på jobbintervjun imorgon - och att du får jobbet :)

take care

2008-04-07 @ 18:50:21
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Jonas

Undrar om ni fick lika mycket kommentarer som jag hade på första versionen av mitt ex-jobb :D.
Lycka till på intervjun i morgon!
Kram

2008-04-07 @ 19:42:41
URL: http://www.nogg.se/edvardsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0