Jag är tråkig idag..

Nu är jag allmänt lite gnällig. Är hungrig och irriterad över att jag aldrig har några pengar. Det lär ju vända nu när jag börjar det nya jobbet men ändå, det dröjer ju två månader till innan den nya lönen kommer. Fast har jag varit fattig i princip hela mitt liv (har ju pluggat konstant) så borde jag ju kunna vara det i två månader till. 

Jag har ont i ryggen också. Mamma masserade mig lite igår (hon är utbildad massör) och hon sa att jag var stenhård och troligtvis hade inflammation i axlarna. Hon sa att det kanske var därför som jag har haft yrsel. Eftersom jag är så spänd i axlarna så får jag inte tillräckligt med blodcirkulation till hvudet och därav yrsel. Kanske?
Eller så är det helt enkelt något annat, har blivit lite bättre i alla fall.

Jag borde inte sitta här och gnälla, borde ta mig nånting att äta i stället. Jag blir gärna gnällig när jag måste vara ifrån min kärlek. Får kanske inte träffa honom på en vecka eftersom jag är i Gbg och jobbar denna veckan. Åh jag längtar så tills jag börjar det nya jobbet och kan vara permanent i Varberg hela tiden. Det är ju där jag bor, där jag har alla mina saker, mina vänner och min kärlek!

Nu kollade jag precis på tvguide.se och blir ännu argare. Grey´s Anatamy är inställt idag också p.g.a den jäkla ishockeyn.

Nä nu ska jag sluta gnälla, försök ha lite överseende med mig. Jag är ju inte alltid så här gnällig :-)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad hurtigt det lät :D Hälsa och ledarskap.. då kanske du vill göra min tenta åt mig, den är delvis om ledarskap ;)

Inte alls fel med en mamma som är massör! Jag tjatar jämt på sambon att han ska läsa en sådan utbildning men icke!

Jag läser till socionom, har ungefär 1,5 år kvar.. tiden går så otroligt fort, känns som det var ett par månader sedan vi började bara.

kram

2008-04-16 @ 21:50:29
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Anna

Förresten, vad skriver du uppsatsen om? :)

2008-04-16 @ 21:52:07
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0