Mår lite konstigt!

Jobbet jag har fått är som telefonist på Varbergs eller egentligen Hallands taxi och det innebär att jag kommer vara den som tar emot samtalen när ni ringer och beställer en bil men det är också mycket mer än så som ska göras. Fast det hinner jag inte berätta om nu, ska bara uppdatera här lite snabbt innan jag tar tag i mitt pluggande.

Jag måste nog säga att jag mår lite sådär fysiskt nu. Jag har drabbats av någon konstig yrsel som sitter i och slår till varje gång jag lägger mig eller reser mig upp. Jag har också en huvudvärk som ligger på lur hela tiden och magen är allmänt kras. Igår fick jag så ont att jag knappt kunde stå upp. Vet inte vad det är med mig..
Borde kanske ta tag i mig själv och göra nån sån där hälsokur med mycket frukt och vitaminer.
image37


Igår såg jag filmen:

tillsammans med Dan, Emmelie och Magnus. Jag tycker att den var okej men inte jättebra. Storyn är väldigt lik Runaway bride fast sämre. Nja hade hoppats på mer men den var ändå okej.

Det var en trevlig kväll i alla fall som även innehöll lite pizza och sen även filmen happy feet. Har ni inte sett den så ska ni absolut se den! Jättemysig och rolig på samma gång!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja, tack själva. Det var jätte trevlig. Vi tyckte dock så synd om dig när du hade så ont. Då måste ta och kolla upp vad som hänt med ditt huvud! Jag skulle gissa på järnbrist. Testa järntabletter!

Vi ser fram imot att komma och äta tacos ;)

Kram kram

2008-04-12 @ 14:03:05
URL: http://puffsmode.blogg.se/
Postat av: teddy

Ohhh din stackare. kanske ska du kolla upp ditt blodtryck och hur pulsen ligger. Det är vanligt att man känner sådan yrsel när bltr sänks hastigt.
tack för ala fina ord :) Självklart visar jag ringen på bild sen :)
ha en fortsatt fin helg :)

2008-04-12 @ 14:20:13
URL: http://www.caitlin.blogg.se
Postat av: Jonas

Ta helst inte järntabletter utan att ha varit hos läkare och mätt blodvärdet. Men det tryckfall du får när du reser dig upp låter ju som att det kan vara lågt blodtryck. Allt kan dock bero på att du stressar och oroar dig för uppsats m.m. också. Skulle även förklara magproblemen.

Ta hand om dig!
Kram

2008-04-12 @ 14:31:48
URL: http://www.nogg.se/edvardsson
Postat av: Anna

Ajdå, det låter jobbigt.. jag kan få yrsel ibland med, nu senast när jag hade fått i mig för mycket koffein och knappt ätit något. Riktigt obehagligt är det.

Vad häftigt med kören! Det hade jag velat lyssna på! Kommer ni inte på turné upp till Norrland någon gång? :D

Ikväll blir det party, två gånger förfest och sen ut och dansa.. ska bli mycket trevligt!
Ha en fin kväll, kram!

2008-04-12 @ 15:17:16
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: evelina

kanske har du järnbrist? har det varit så här länge? inte roligt, jag har själv sådär ibland men jag skyller på järnbrist, eller att jag är så lång haha =)
kram

2008-04-13 @ 17:02:33
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: teddy

Ja visst är det en härlig bild. Rosa färger och snygga kontraster! Är inne här idag och önskar tjejen en trevlig dag. Hoppas du mår bra:)

kramis

2008-04-15 @ 07:54:43
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0