Nu är det över..

Jaha då var jag hemma igen. Idag har har alltså tagit bort en av mina leverfläckar. Jag skulle egentligen ha tagit bort två stycken men när jag kom dit, allmänt livrädd så började läkaren med att säga att jag skulle få skitont så han tyckte att vi skulle ta en i taget för att det skulle vara mer humant. Jag som redan var livrädd blev inte lugnare av det utan fick panik. Det var en fruktansvärd känsla och jag funderade starkt på att gå hem igen. Jag har aldrig fått sån panik innan nånsin. Tur att Dan var med. Han tog ledigt från jobbet för att följa med mig.

Kontentan av det hela för att hantera min panik så fick jag och Dan gå och ut och promenera lite för att jag skulle lugna ner mig. Vi var ute och gick i 40 minuter innan vi gick tillbaka. När jag väl kom dit igen så hade jag bestämt mig att jag skulle fixa detta och ta bort den största av dem.
Dan var helt fantastisk och fanns vid min sida hela tiden och sa att det var okej att jag var rädd och kramade mig och klappade mig i håret för att lugna. Sprutan gjorde sjukt ont men därefter gick det ganska bra, det var mest stygnen sen som gjorde ont.

Nu är jag hemma igen men har fruktansvärt ont precis som läkaren sa. Det känns verkligen som att någon har skurit i mig och det är ju precis vad de har gjort också. Dan gissade på att de skar två-tre centimeter och det är ju hur mycket som helst! Stackars mig!!

Men för att hoppa ifrån det hemska och onda så kan jag med glädje prata mer om hur underbar Dan var. Det finns ingen som nånsin har varit så fin mot mig. Han var helt fantastisk och så snäll mot mig. Han fanns vid min sida varenda sekund och nu efteråy när jag inte ens kan få på mig skorna själv så finns han hos mig och hjälper mig hela tiden. Jag kan inte förstå vad jag har gjort för att få en sån underbar kille..
När vi var hemma igen så kom han med en ros till mig, jättevacker och sa att han älskar mig!

image51


Tack sötnos för att du fanns där för mig idag! Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh tack snälla! Vilken fin kommentar!
Jag tackar så mycket!! =)
Du är välkommen att läsa ALLTID..

Tack igen,
fortsatt trevlig kväll!

2008-04-22 @ 20:12:05
URL: http://elinlovijsa.blogg.se
Postat av: teddy

Ojj vad fint du skriver om Dan. Så bra att han varit vid din sida hela tiden och det visar bara hur mycket att bryr sig om dig.
Krya nu på dig riktigt ordentligt och ta det lungt nu när du är nyopererad. Du har varit jätte duktig som klarat av det. Tänk på det.

kramis på dig tjejen och hoppas du får lite sömn inatt.

2008-04-22 @ 21:19:01
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Anna

Vad fint av honom! Har ni varit tillsammans länge?
Hoppas att det gör mindre ont snart så att du slipper bli påmind om det.

kram kram

2008-04-22 @ 21:38:53
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Emmelie

Jag tänkte på dig igår. Skönt att det gick bra iaf. Hoppas att det onda snart går över!

Naaaw. Han är så söt. Jag är så kär i Dan :D

Kram kram

2008-04-23 @ 09:11:58
URL: http://puffsmode.blogg.se/
Postat av: Teddy

hej hej tjejen. Bra att höra att du mår lite bättre idag. Självklart ska du vara nöjd med dig själv. Jag förstår din rädsla men du har ändå överkommit den och det är ett stort och bra steg.
Nu ser du till att ta det riktigt lugnt under de kommande dagarna. Är du sjukskriven nu under veckan?
Ha en fin onsdag.

kramis

2008-04-23 @ 19:52:04
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0