Ögongodis!

Nu har det varit mycket i mitt liv ett par dagar. I söndags satt jag och pluggade från 07:00 till 14:00 konstant och därefter blev det att springa iväg på en fotbollsmatch. Jag hade tänkt att jag skulle sovit en stund innan matchen eftersom jag var och dansade salsa i Halmstad i lördags kväll och var hemma sent. Men det hann jag inte med. Därefter blev det plugg igen.

Här är i alla fall några bilder från matchen på min vrålsexiga pojkvän. Det var inte lätt att stå där i 2x 45 minuter och se när han sprang omkring där i bara shorts och var jättefin! Men vad gör man inte för kärleken :-)
image38
Idag blir det mera plugg. Har varit uppe med Dan och ätiti frukost 06:30. Det är på tok för tidigt men ska man umgås med honom så är det den tiden som gäller.

Igår var det plugg hela dagen. Jag och Anneli fxade till de sista kompletteringarna på vår rapport som vi hade fått och därefter blev det c-uppsats för hela slanten. På kvällen fick jag gå in och hjälpa mamma med sitt arbete. Jag var ganska slut i huvudet när jag gick och la mig.

Min kropp mår fortfarande lite konstigt och jag funderar på att skippa gospelkören i alla fall. Jag tror att min yrsel, magen och mitt ständiga tryck i huvudet är kroppens sätt att säga att nu får du lugna ner dig lite damen. Det är svårt bara när det är så himla roligt. Men jag ska ta ett beslut under dagen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vad gör man inte för kärleken? ;)

Vad är det du pluggar (eller har jag frågat det förut och är bara allmänt förvirrad?)

Ha en fin dag, kram!

2008-04-15 @ 11:46:07
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0