Snart så..

Nu är det bara två timmar kvar tills jag äntligen kan pussa på min kärlek igen. Det känns som en evighet sen vi träffades även fast det bara var några dagar sen. Jag vill vara med honom varje dag men det fungerar ju inte riktigt så. Men om två veckor så börjar det nya jobbet och då är jag i varberg hela tiden och kan vara med mannen min hur mycket som helst! Jag längtar!

image40

På tisdag mina kära vänner så kommer jag att ta farväl. Jag ska då ta bort två leverfläckar och jag vet att det inte går att överleva det så då mina kära vänner tar jag farväl. Kl 09:15 kan ni tänka lite extra på mig. Är livrädd! Jag hatar allt som har med nålar att göra. Usch och fy stackars mig..

Kommentarer
Postat av: Elin

hoppas att det går bra att ta bort leverfläckarna,
kommer nog gå galant så rädd ska du inte vara!=)
hoppas du får en trevlig helg.

2008-04-18 @ 20:29:05
URL: http://elinlovijsa.blogg.se
Postat av: Sandra

Lycka till med leverfläckarna, det går säkert bra. Ha en skön kväll!:)

2008-04-18 @ 20:35:15
URL: http://whitepeacock.blogg.se
Postat av: Evelina

haha, det kommer nog gå jättebra det där, men jag lovar att tänka på dig lite extra då!

O tack för dina fina ord, de värmer! Det är lite så jag känner, jag VILL inte ångra nåt, för skulle det inte varit som det var, skulle det inte blivit som det blev... ja du hajjar kanske, trots babbel 0)!?

kram

2008-04-18 @ 20:44:57
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anna

Förstår dig, är väldigt dramatisk med sådant med. Men här är dom riktigt snåla med att ta bort födelsemärken och liknande, var och ville göra det men dom skrattade i princip och tyckte att det fick jag gå till någon "kosmetisk kirurg" eller hur det uttrycktes.

Organisationsförändringar sitter jag och läser om nu och det är INTE min grej.. eller det finns värre, men tankarna flyger lätt i väg åt andra håll.

Jag trivs med det mesta, klassen är toppen och jag gillar att vi läser så många olika ämnen men ibland undrar jag om dom inte lagt fokus lite fel.. tex har vi 5 p psykologi och ungefär 1 miljon forskningsmetodik. Så det är jag rätt less på!

Kram kram

2008-04-19 @ 15:51:18
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0