Dagen som varit..

Idag har jag faktiskt varit duktig och pluggat många timmar. Det behöver dock bli ett antal till imon och några till i sängen för att det ska kännas okej. Eller ja okej vet jag inte om det kommer kännas men förhoppningsvis hyfsat. Åh jag vill verkligen fixa denna tentan. Hade varit så skönt om den bara kunde vara ur vägen.

Ska läsa två andra kurser i höst. En som heter affärsplanering för tillväxtföretag och en där jag lär mig om bokföring och fakturering. Jag kommer säkert att vara trött efter denna hösten,  med två kurser och ett heltidsjobb med oregelbundna tider. Jaja det löser sig nog..

Var och fikade med Emmelie idag också och hon är verkligen en pärla! Tycker om dig massor!

Nä nu måste jag återgå till böckerna en stund till innan det blir läggdags.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Madelene

GRATTIS....Du är vinnaren av tävlingen och har nu vunnit en gratis fotografering inkl. smink och håruppsättning.

Hör av dig med en dag och tid som skulle kunna passa dig för fotografering.=)

2008-08-23 @ 07:37:14
URL: http://madelenel.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Lycka till på tentan idag. :D

2008-08-23 @ 11:53:37
URL: http://puffsmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0