Hur känner vi varandra?

Hittade en liten lista på Annas blogg. Fyll i den så blir jag glad :-)

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?


Kommentarer
Postat av: Anna

1. Vem är du? anna

2. Är vi kompisar? Ja fast va bättre förr

3. Hur och när träffades vi? Förskolan när vi typ va 4 år lr nåt

4. Tycker du om mej? Klart jag gör

5. Skulle du kunna pussa mig? Inte lagd åt d hållet

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Har faktiskt inget

7. Beskriv mig med ett enda ord! Underbar

8. Vad var ditt första intryck av mig? kommer ej ihåg d e ju X antal år sen

9. Är du fortfarande av samma åsikt? japp

10. Vad påminner dig om mig? Skolan

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Ett bra liv men d har du säkerligen redan =)

12. Hur bra känner du mig? Kände dig bra i skolan inte så bra nu

13. När sågs vi senast? bra fråga i 9an lr nåt

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Du tog den från mig =)

2008-08-29 @ 18:46:29
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hejsan! =/ Typiskt att vi går om varann..Jag hjobbar ganska mycket denna helgen och idag så jag har inte kunant vara inne så mycket.

Självklart får du fixa håret somd u vill ha de. Kom du osminkad om du vill att jag fixar en sminkning. Helt valfritt=)

Jag kommer parkera på heden så vi kanske kan ses vid pressbyrån vid heden kl 14?

2008-08-29 @ 21:00:31
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0