Lite bitter..

Nu sitter jag ensam hemma och pojkvännen är ute på after work med sina kompisar. Vi hade bestämt att vi skulle ha en myskväll hemma med tacos och film tillsammans eftersom vi aldrig kan träffas någon längre stund. Det känns så i alla fall. Och så blir det ändrat för after work. Jag tycker absolut att han ska gå ut med sina vänner men jag saknar honom så himla mycket och jag hade sett fram emot att få ha honom för mig själv en kväll. Den blir säkert av imon istället men just nu är jag lite bitter i alla fall. Men men sånt är livet.

För att gå till något annat så har jag köpt mig en EU moppe idag :-) Jag får den om två veckor. Nu när det börjar bli så mörkt om kvällarna så är det riktigt obehagligt att cykla hem från jobbet. Jag är ganska skraj av mig men det är inget trevligt område som jag måste cykla igenom. Eftersom jag jobbar så oregelbundna tiden med både tidiga mornar, sena kvällar och nätter så unnar jag mig detta. Vill inte behöva vara rädd varje kväll jag ska cykla hem.


Så här ser den ut, dock i svart istället.

Nu ska jag se på lite vänner.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men after work är ändå skit skoj sådå får han unna sig lite det på en fredag också. När annars ska man få billigt öl och vin??? eller hur??

Men jag förstår hur du känner dig.

Hoppas du kan mys till det hemma själv också.

en bra film kanske.???



kramis

2008-08-15 @ 22:23:23
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0