Lördag..

Nu sitter jag här ensam igen. Pojkvännen var tvungen att hoppa in och spela en fotbollsmatch eftersom de var en man kort. Jag förstår ju att han måste göra det men det är ändå trist eftersom vi skulle haft denna dagen ihop utan några avbrott. Men det verkar inte som att vi två kan klara av det. Vi var på stan när de ringde honom och han fick sticka iväg så jag valde att stanna kvar. Det stod en jättefin ros hemma till mig nr jag kom hem där det enkelt stod förlåt..
 
Såklart du är förlåten älskling. Jag är inte arg eller sur, bara besviken för att inte heller denna dagen kunde vara vår.

Jag köpte jackan ovan på Wilma. Det är lite svårt att se på bilden där den absolut inte gör sig rättvis. Har tagit alla bilderna i detta inlägget med mobilen. Men ni kan se på ett ungefär i alla fall.


Igår var jag och träffade Emma och Lukas. Han blir bara större för varje dag och han är så charmig så det är inte klokt. Toksöt! Jag ville ta med honom hem.
  

Kram!

Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

åh vilken osis! vet hur det är dock, känns som att jag o f aldrig får en helg tillsammans =) men ni har ju massa med dagar tillsammans att se fram emot! värsta sött att du fick en fin ros iaf! han är en keeper =)



kram

2008-08-16 @ 16:29:56
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0