Julaftons natt

Nu sitter jag på jobbet och väntar ut mina sista tre timmar. Det känns att gå och jobba natt efter att man har firat jul innan. Eftersom man går upp ganska tidigt på julafton ( i alla fall jag) så blir det inte att man förbereder sig inför natten något särskilt. Blir ganska tungt och jag är redigt trött nu måste jag erkänna. Men jag har haft en mysig dag tillsammans med min och Dans familj och jag har fått jättefina julklappar. Jag är hur nöjd som helst! Jag fick bl.a. jättefina kläder av Dan, en tokfin nyårsklänning, två träningstoppar och ett par jeans. Fick även flera olika presentkort som alltid är välkommet, en digital fotoram, träningsbyxor, ett armband, en film, Brothers & Sisters säsong 2 :-) Hur mycket fina saker som helst! Jag hoppas att mina nära och kära är lika nöjda med dagen som jag är.

Hur har er jul varit?

Kram och GOD JUL igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

tack så mycket. Den passade henne jätte bra köpte den på cubus i sommras då dom hade rea så den gick på 59 kr så d e helt ok. Bara det att d finns så mycket fina kläder till dom små å hon fick så otroligt mycket fint.



Japp vi e jätte nöjda med våran julafton ska ju fira imon med sen e d hemresa å d ska bli skönt.

Ska vi se till att försöka få in en fika här snart? hade varit skoj å ses va ju som sagt ett tag sen. Hoppas vi kan tajma in nån dag då vi båda e här nere i torslanda.



Kram

2008-12-25 @ 22:23:47
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: Fille

Hej på dig, min favokompis!



Jag har också haft en väldigt bra jul, fina julklappar har jag fått också, god mat har det blivit och allmänt trevligt helt enkelt.

Skulle vara kul att träffas snart, hälsa Dan.



Kram

2008-12-26 @ 00:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0