Massa extrajobb

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit på stan och köpt de sista julklapparna, dock glömde jag en som jag hade lovat att köpa åt mina föräldrar. Får se om jag orkar ta mig ner igen lite senare idag eller om jag gör det imon. Annars är jag helt färdig med mina klappar nu och det känns väldigt skönt, dock är jag helt ruinerad och har knappt en krona kvar. Jag har nog köpt lite för mycket julklappar i år eller så hade jag helt enkelt en för liten julklappsbudget i år.

Förra veckan köpte jag världens finaste julgran, en riktigt kalle anka gran som var stor och tät. Den stod i två dagar och sen började den hänga. Jättetrist att man har lagt 400 kr på nånting som knappast lär stå till julafton. Jag och Dan ska åka och försöka lämna tillbaka den senare idag. Det blir så mycket extra jobb bara med att ta ner allt pynt, släpa in den i bilen, in i affären, försöka få en ny, välja en ny, släpa in den i bilen, upp för alla trappor, klä den och hoppas att den håller en högre kvalitet. Suck..


Kommentarer
Postat av: Tojjan

Julgran är ett överskattat påfund. Men likt förb..ska man ha en varenda år. Trist att inte er fattade att den ska stå sig till tjugondag Knut!!



Kram!!

2008-12-17 @ 16:02:01
URL: http://tojjan.blogspot.com
Postat av: Emma

Vad trist! Tyvär får jag ju ingen gran alls i år eftersom lukas är överallt. Den skulle nog inte få stå där mer än 5 minuter. Tänk alla barr och kulor över hela golvet.... jag får försöka klara mig ändå =)

2008-12-17 @ 16:08:58
URL: http://emmaskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0