Så trött..

Nu sitter jag på jobbet och jobbar min tredje natt. Jag är helt slut. Har inte sovit tillräckligt dessa två dagarna som har varit. Har två timmar kvar men jag hoppas att jag kan gå lite tidigare för det är nästan helt dött här. Folket var ju ute igår och nu sparar de sig nog till nyår. Jag tror att det kommer vara ganska dött imon också, jag hoppas det.

Idag var jag och Dan och kollade lite på rean. Mysigt att få några timmar ihop med kärleken. Jag hittade fyra klänningar en väst och en tröja. Jag är jättenöjd. Jag fick massa presentkort i julklapp så det kostade mig ingenting och då har jag ändå presentkort kvar. Lägger nog upp någon bild imon, har ingen möjlighet till det nu när jag sitter på jobbet.

Vi hann med ett spinningpass idag också innan jag stack till jobbet. Det är roligt när man känner att träningen ger resultat och jag har nog aldrig mått så här bra. Jag känner mig stark i kroppen och är alltid glad (förutom vid mens :-)) och livet känns underbart. Dan är ju en den största orsaken till det men även träningen gör att jag mår väldigt bra. Jag har aldrig brytt mig särskilt mycket om hur min kropp ser ut, har alltid varit nöjd men idag insåg jag att mina kärlekshantag helt har försvunnit. Inte för att det spelar så stor roll men lite roligt ändå :-)

Nu ska jag lägga all min energi på att hålla ögonen öppna, får nog leta efter några tändstickor som jag kan ha till hjälp.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tojjan

kram och gott nytt år. Hoppas ni får en mysig afton med en bra start på 2009. Vi hörs igen nästa år!



Kram V

2008-12-30 @ 14:55:13
URL: http://tojjan.blogspot.com
Postat av: Sarah

Hejsan!

Va flitig du e med spinningpass, det får oss andra att få lite dåligt samvete ha ha!!

Hoppas du får en trevlig nyårsafton i morgon!!



Va rädd om dig!!



Kram Sarah

2008-12-30 @ 17:09:35
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0