Tidigare än planerat..

Jag hann t.o.m sätta mig en stund framför datorn innan spinningen. Har precis kommit hem från jobbet och även hunnit med ett lusseuppträdande. Idag var det dags för pensionärerna på Folkets hus. Det var på några ställen som de slarvade med stämmorna men det var inte hela världen eftersom de flesta pensionärerna tycker att det är så fint ändå. Dock var jag på dem efteråt för att jag tyckte de log lite dåligt. De måste bli bättre på det. Det är viktigare än att sätta varje ton tycker jag.

Här är luciorna hemma hos mig och sjunger upp sig inför allra första uppträdandet.

Det är dock inte denna lucian som blev vald i slutet. Här hade vi lottat fram vem som skulle vara lucia på de första tre uppträdanden.


Här är Varbergs Lucia 2008.

I helgen var jag och Dan med hans jobb i Båstad med hotellövernattning och stort julbord. Det var otroligt god mat och jag åt som en liten gris. Rultade därifrån. Hotellet var väldigt fint med en spaavdelning där man kunde bada i japanska varma bad. Helt underbart, fast det hade varit bättre om det inte satt fulla grabbar i poolen. Men vad gör man?
Vi såg även en show med Sanna, Sonja och Shirley och den var helt okej men faktiskt inte mer än så. De är grymma på att sjunga, helt klart men snacket därimellan skulle de skippat. Det var mest pinsamt. Men överlag så var det en rolig helg och framför allt var det underbart att få spendera lite tid med Dan. Det har varit en bristvara den sista tiden.

Nä nu ska jag uppdatera mig på era bloggar lite och sen blir det spinning.
Kram!

Kommentarer
Postat av: teddy

Hej och godkväll tjejen.

Vad härligt att läsa att ni haft en bra helg tillsammans:) God mat och att komma bort hemifrån kan verkligen vara guldvärd.

Jag önskar dig en fortsatt trevlig kväll.

kramis

2008-12-02 @ 17:20:03
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: hannie

tack gumman.

I am hanging in there! =(



du, va fina!!! Riktiga lucior ju!!

skönt att ni kom bort ett tag. det längtar jag efter.



kram

2008-12-03 @ 06:54:21
URL: http://lillababby.blogg.se/
Postat av: F - [Färdigbakad Student]

Tack tack:)Värmer med såna kommentarer!

Kul med lucia, saknar de! När man gick gymnasiet hade man ju alltid såna uppträdanden vid juletid! Jag borde börja i en kör så jag får återppta de, men de har jag sagt länge nu:)Kram

2008-12-03 @ 11:24:49
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åh vad mysigt med lucia!! det är ju inte alls långt borta nu =)

kramar!

2008-12-03 @ 14:42:22
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Tojjan

Vad lyxigt att få hem hela lussetåget till sin lägenhet. Kan jag oxå få det (blink)? Så gott att ni hade det bra i Båstad och att du och D fick tid ihop.



Jag är urdepp på detta väder och har noll lust med allt och alla. Tänker dock på dig och att det snart är dax för dejt igen. Måste ju bara se ditt julompysslade hem!



Kram V

2008-12-03 @ 15:46:05
URL: http://tojjan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0