En kortis..

Nu har jag precis kommit hem efter en dag på jobbet. Det var ganska lite att göra idag så tiden gick ganska långsamt. Men det var ändå en helt okej dag.

Igår hade vi storstädningen här hemma så det är så himla fint. Jag blir glad av att vara i alla rum. Så skönt när det inte är massa saker överallt. Idag kommer min mamma hit. Vi ska sticka iväg till stranden och ikväll blir det mys på stan. Alla affärer har öppet till kl 22:00 ikväll så det är musik och massa folk på gatorna. Mysigt!

Nä nu ska jag läsa era bloggar innnan mamma kommer.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: teddy

Hej hej sötisen där!!!

tack för all omtanke och de fina orden som du skriver till mig - sådana ord behövs ska du veta.

Hur har du det??

Är det fint väder hos er med tanke på att ni ska ner till stranden???



Hoppas du får en fin fredag nu också :)



krami på dig.

2008-07-04 @ 08:57:39
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0