ett litet inlägg..

Nu sitter jag på jobbet igen. Det känns som att jag är här jämt. Jag får aldrig träffa Dan så mycket som jag vill och min "slappartid" är aldrig tillräckligt lång. Egentligen jobbar jag inte mer än någon annan men det känns så när man inte har de där två lediga dagarna på rak särskilt ofta. Nu var jag faktiskt ledig igår och i söndags och då passade jag och Dan på att hälsa på mina föräldrar uppe på landet. Det var jättemysig och välbehövligt. Jag ska lägga in lite bilder här senare i eftermiddag när jag har slutat jobba.

Nä nu får jag ta och återgå till arbetet.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anna

jasså va du uppe i dessa trakterna i söndags. synd vi inte hördes av du får höra av dig nästa gång d e ju inte så långt till oss då. Hoppas allt e bra kram

2008-07-15 @ 17:08:57
URL: http://annaholmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0