gör inte mycket vettigt..

Nu sitter jag på jobbet och det är hur lugnt som helst. Jag vill bara gå hem och lägga mig, är lite trött idag nämligen.

Var på mödravården idag och tog cellprov, det var inte så farligt faktiskt. Jag trodde nog att det skulle göra ont men det gjorde det inte, var bara obehagligt..  Nu är det gjort i alla fall.

Sitter och funderar på om jag ska gå ut idag, det är schlagertorsdag på socitien nämligen. Är dock inte så sugen men vi får väl se hur det blir. Hade varit kul att dansa lite men det verkar inte vara så många som ska ut. Jag får väl gå nästa vecka istället i värsta fall.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej hej jo d hade jag gärna gjort men just nu ser d ut som vet inte vad här hemma håller på med lite renovering men sen kan d nog komma upp en å annan bild.. kram

2008-07-10 @ 21:33:43
URL: http://annaholmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0