Liseberg

Jag, Dan,  John, Emmelie och Magnus var på liseberg i lördags och roade oss. Vi hade ganska tur med vädret och klarade oss nästan undan regnet. Det vara bara sista halvtimmmen som vi fick några droppar på oss. Jag och Emmelie satt och gömde oss undan regnet under ett sånt där platsskynke som man kan köpa på liseberg medan Dan och Magnus sprang omkring och åkte som små barn :-)

 Rädda för Balder :-)
 Vet inte vad Dan håller på med :-)
 Jag var våt ändå in på trosorna efter vår åktur med Balder.


Det var en rolig dag med många skratt och mycket trevligt sällskap :-)

Kommentarer
Postat av: teddy

Hihi - Liseberg är så skoj. Vågar du inte åka de "farliga" karusellerna??? Jag börjar bli mer och mer skraj jag också. Speciellt efter den hemska olyckan...



kramis

2008-07-22 @ 20:08:31
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0