Regnet öser ner..

Nu sitter jag hemma med regnet som smattrar på rutorna. Det är ganska mysigt faktiskt. Jag hoppas bara att det blir uppehåll när jag ska bege mig till jobbet, inte kul att bli helt pisseblöt.

Jag har träningsvärk idag, var på tantjympa igår och det var ett av de tuffaste passen hittils. Den killen körde hårt med oss och jag vet helt slut efteråt. Svetten bara rann och det har nog aldrig varit så skönt att duscha efteråt. Sen blir det ju inte sämre av att värdens finaste kille står och knör inne i duschen efter sin träning :-) Mysigt..

Jag har precis läst ut Camilla Läckbergs senaste bok - sjöjungfrun
 
och slutet var hemskt! Känns fruktansvärt att jag ska behöva vänta kanske ett halvår, ett år tills fortsättningen kommer ut. Jaja sånt är livet..

Nu ska jag se ett vänneravsnitt :-)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0