Bilder från helgen

Nu har jag precis kommit hem från träningen och sitter i soffan alldeles nyduschad med mysbyxorna på. Det är en riktig go känsla när man har tagit ut sig så man är riktigt trött i kroppen och sedan bara kan slappa när man kommer hem. Det blev en tallrik med cornflakes, banan och vinbär till ett avsnitt av vänner direkt efter duschen.


Här kommer lite bilder från helgens besök på landet.
  
  
  

Det var en mysig helg med många skratt och mycket god mat.
Nu ska jag pussas med min älskling!

Kram!


Kommentarer
Postat av: teddy

Hej hej tjejen! Nu är jag hemma på svensk mark igen :/

Är inne och tittar till dig så klart. Fina bilder på er som vanligt ser jag. Du och ditt hjärta passar verkligen ihop!

Ikväll uppdaterar jag med mer bröllopsbilder :)



kramis på dig

2008-07-17 @ 08:04:30
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0