Vill också ha sol!

Tack för er söta kommentarer om mitt tidigare inlägg. Det är alltid kul att höra.

Nu sitter jag på jobbet och har snart arbetat mina tio timmar för dagen. Jag har jobbat hela helgen och missat alla soltimmar, det känns inte riktigt kul. Jag vill också få njuta av solen. Imon börjar jag inte förrän kl 14.00 så då ska jag till stranden innan. Jag hoppas att det blir lika fint väder då som det har varit under helgen.

Jag började 11:00 imorse och innan det var jag ute och gick i 1½ timma längst stranden i solen. Det var riktigt skönt, jag tog mig faktiskt ett dopp i havet också innan frukosten. Så jag hann ändå med lite innan jobbet. Men som sagt imon blir det stranden!

Nu får jag snart gå hem!!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hahaha. Men min garderob bli alltid överfull :P



Fika på tisdag låter jättebra. Jag kan vilken tid som helst.



Kram kram

2008-08-03 @ 22:42:32
URL: http://puffsmode.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Fin blogg! Kika gärna in på min ;)

2008-08-05 @ 19:43:50
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0