Fick en jättefin blomma idag!

Jag följde med min kära pojkvän till blomsterlandet idag. Han skulle köpa en blomma inför en studentuppvaktning som han skulle gå på. Jag skämtade med honom och pekade på en otroligt fin blomma, dyr också :-) och sa att han skulle köpa en sån till mig nån dag. Då ler han bara och säger att jag kan få den av honom. Jag blev helt ställd för jag skojade verkligen bara med honom. Men icke då, han gick och hämtade blomman och tog med den till kassan så nu står den på mitt köksbord. Hur fin som helst! Tack min älskling!!

Hmm det gick inte att ladda upp bilden nu, jag får försöka igen lite senare.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: teddy

thats a real man my lady :)

Vad söt din älskade är. Blommor går alltid hem hos en flicka så han har lärt sig rätt.

vad var det för en blomma???

Jag älskar blommor men tyvärr så har man knappast lyckats hålla uteväxterna vid liv i denna värme... :(

Såg ni matchen igår btw?

kramis

2008-06-11 @ 06:11:44
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0