Gekås

För ett par dagar sedan var jag på Gekås med Emma och Lukas. Jag hade Lukas på magen hela tiden och så som han charmade mig så trodde jag att det skulle bli hur billigt som helst. I början gick det bra och jag hade bara ögonen för Lukas men sen tröttnade han lite på mig och det var då jag började handla. Dyrare än vad jag hade tänkt mig blev det också.

   

Det var en telefonförsäljare som frågade om Lukas var mitt barn och det var nästan så jag funderade på att låtsas att så var fallet, bara för en liten stund. Men jag fick så snällt erkänna att världens sötaste lilla kille var Emmas. Fast jag är ju ändå moster :-) och det är ju inte så illa pinkat det heller.

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åhå vad mys att ha en sån liten sötnos på magen =) =)

2008-06-05 @ 21:48:58
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej tjejen! Vad fina korten blev =) Vi har då världens sötaste kille. Kolla in dom nya bilderna från i helgen! Lukas hälsar till "moster" =)

2008-06-07 @ 19:13:24
URL: http://emmaskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0