Länge sen nu..

Usch vad jag är dålig på att uppdatera här. Har blivit lite lat på den här biten. Jag satsar på lite bilder idag istället.

 En liten bild på mig och Dan från midsommar.
 Klänningen kvällen till ära. Dan tycker jag är hur fin som helst i den :-)
 Min älskling var grym på lekarna. Kolla in de fina låren ;-)

Nä blir det nog en film för min del. Dan är på fest så jag är ensam hemma. Jag jobbade så pass länge att jag inte orkade följa med. En piss dag var det på jobbet också. Tog till tårarna när jag kom hem, mest för att jag var trött och  hungrig men ändå. Min chef ringde upp mig och fick mig i slutändan att bara skratta åt eländet. Guld värt för bra chefer!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohh men hejsan tjejen.

det var ju länge sedan man hörde i från dig - vad skoj att se lite bilder! Visst är bra chefer guld värda :) Hoppas du mår bättre och har en fin söndag!



stor kramis på dig.

2008-06-29 @ 08:06:26
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0