Nu, dags för träning!

Jag och Dan hade en jättemysig lördad när vi var tog en lång sovmorgon och bara myste i sängen jättelänge :-) Därefter blev det stranden och massa prat om framtiden. Jag kan prata om precis allting med Dan och det är helt underbart!! Vi avslutade kvällen med grillning på balkongen i solen. En helt perfekt dag!

 Mycket gott blev det!

Nu ska jag snart ta mig an ett träningsprogram här hemma. Köpte en dvd från friskis och svettis som jag tänkte att jag skulle testa. Mitt problem är att jag är för lat för att ta mig till gymmet + att jag behöver en instruktör som kan sporra mig. Nu får jag båda, slipper ta mig till gymmet med har en ändå en instruktör framför mig. Kan vara värt att testa i alla fall. Träningsoutfiten åker på :-)



Igår köpte jag en klänning på Gina. Hur fin som helst och endast 129kr. Jag ska nog köpa en till fast i en annan färg. Dan blev helt till sig när han såg den :-) Nu kommer den inte riktigt till sin rätt här med färg och allt. Men den är mörkblå och riktigt riktigt fin! Jag måste stryka till den lite upptill dock.



Kram, kram!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gick det bra med träningsvideon? En sån skulle jag behöva här hemma =)

2008-06-10 @ 16:11:45
URL: http://emmaskrutt.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh tack snälla söta du för dina fina ord!!

men duu, vilken fin kropp du har! behöver ju inte trimmas där inte =)





kram!

2008-06-10 @ 19:30:38
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0