Hormoner i hela kroppen!

Nu sitter jag på jobbet och har jobbat nio av mina 10½ timmar. Det har varit ganska lugnt under dagen så det känns som att jag har varit här ja, jag vet inte hur länge. Har varit hängig idag också. En kund ringde och var alldelels muppig och jag ville bara gå hem och gråta. Hemskt att jag ska bli sån här bara för att jag ska ha min mens om två dar. Hormonerna hoppar hej vilt. Fy tänk den dan jag blir gravid, hur sjuttom kommer inte hormonerna hoppa då?

Jag såg dock en film igår som jag kan rekommendera.

Den var jättemysig och jag tycker absolut att ni ska se den! En film helt i min smak.

Nä nu får jag jobba lite till och sen ska jag cykla hem.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0