ÄNTLIGEN!

Nu är äntligen vår rapport inlämnad och redovisad. Hur skönt som helst! Vi får bara hoppas att vi inte får någon backning på rapporten. Nu är det istället tenta och C-uppsats som jag ska fokusera på. Den 30 maj kanske man kan bli människa igen. Men tills dess så ska kah fokusera mig på jobb, studier och min kärlek :-) Jag får nog lägga mycket tid på kärleken min, man får ju prioritera.

Har handlat lite idag :-)


Denna filmen är grymt bra! Jag såg den på bio för ett tag sen och idag släpptes den och då var jag tvungen att ta mig ut på stan och införskaffa denna charmiga film. Har ni inte sett den så gör det! Jag ska se den igen på fredag :-)

Köpte även en radio.

Det är grymt ljud i denna och idag hade jag tur och fick den för 1495:- Den kostar egentligen 1995:- De hade en kampanj på den förra veckan som egentligen hade slutat men försäljaren gav mig den för det priset och det tackar jag för. Trevlig var han också, sånt gillar jag!

Nu ska jag damsuga!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Damsuga? :)

2008-03-20 @ 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0