Mycket att göra!

Nu sitter jag i Göteborg hemma hos mina föräldrar och ska alldeles strax ta ta i pluggandet. Jag har så extremt mycket att göra denna veckan och ungefär fram till maj. Härligt med såna framtidsutsikter. Jag jobbar heltid nu samtidigt som jag pluggar heltid och just nu går vi in i den mest stressiga period nånsin i skolan och tanken är att min c-uppsats skulle ha påbörjats helst igår. Det finns ingen möjlighet att börja nu då en stor rapport ska vara klar på måndag, tenta därefter och sen kanske man kan börja tänka tanken på en c-uppsats. Jag kan inte sluta jobba heltid heller för då kan jag inte behålla min lägenhet längre och den tänker jag göra allt jag kan för att kunna behålla.

Jag längtar tills imon då jag ska hem till Varberg igen. Det är visserligen helt okej att vara hemma med föräldrarna ett tag men jag vill hem till mig. Nä nu ger jag upp, tangentbordet krånglar nåt så in i h-lvete.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Bror nr 1

Längtar du hem till varberg? Men jag då? Du är stark! Jobba/plugga på syrran!

2008-03-11 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0