Tenta imon!

Usch och fy, nu är det tenta imon och jag har inte ens pluggat hälften så mycket som jag borde. Det ska till ett mirakel om detta ska gå vägen. Varför gör jag alltid så här? Det är tur att jag snart har pluggat färdigt för tentor är verkligen inte min melodi. Dan börjar jobba tidigt imon så därför får jag nån extra timme att läsa imon på morgonen i alla fall. Om jag är ensam så kommer jag aldrig upp ur sängen förrän absolut sista minuten.

Ni får hålla tummarna för mig imon och tänk många bra tankar om marknadskommunikation så att jag kan höra er!

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Nej, tvi. Tentor är usch. Jag är precis likadan! Jag håller tummarna för dig! Kram

2008-03-27 @ 11:14:51
URL: http://puffsmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0