En snabb uppdatering

Nu har jag precis kommit hem från jobbet och tänkte utnyttja att jag kan planera min tid resten av eftermiddagen och städa och dona lite. Det är mycket som behöver göras i en allmänt kaosig tillvaro. Det är lite väl mycket som händer i mitt liv nu. Ett nytt heltidsjobb, vilket för övrigt är världens roligaste jobb!! heltidstudier med c-uppsatsen och massa gospelrep, sololåt och stämmor som måste sättas. När det är så här mycket på alla håll och kanter så blir städningen lite lidande och tyvärr kärleken min också. Jag får gottgöra honom sen när den här månaden är slut.

Nä nu ska jag uppdatera mig på era bloggar som också blir lidande tyvärr.

Kram på er!

Bjussar på två härliga bilder som jag tog häromdagen :-)
 

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh vad härligt att läsa om att du är så positiv trots mkt att göra, eller kanske rent av på grund av det=)? man mår ju bra av att göra sånt man tycker om =)

kram!

2008-05-12 @ 15:28:30
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Elin

Hoppas också att vädret stannar=)
jadå jag tar det lugnt, hihi!
fått ngt färg? klart att du har, slående sol=)

2008-05-12 @ 16:04:10
URL: http://elinlovijsa.blogg.se
Postat av: teddy

Men krogen är ändå ett okey ställa att träffas på och så klart att han föll pladaskt för dig :) Du verkar verkligen vara en trevlig och gullig tös du :)

Ja - mardrömmar är inget att hänga i granen men man får vara glad att det endast är mardrömmar och inte verklighet. Verkligheten är ju vacker och härlig :)

Vad duktig du är som har ett heltidsjobb och studier på heltid. Hur hinner du?

kramis

2008-05-12 @ 16:05:53
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Emmelie

Haha, jag ska försöka iaf :D
Ja, Mr.M ska med på begravningen. Så vi åker bara över dagen.

Hur går det med jobbet och C uppsatsen?? Är du snart inte så upptagen? ;)

Kram kram

2008-05-14 @ 12:16:17
URL: http://puffsmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0