Gnällig idag..

Nu känns livet tufft. Det är för mycket för att jag ska hinna med. Jag har precis kommit hem från vårt sista seminarium innan c-uppsatsen och jag har så himla mycket kvar att göra med den. Jag var väl visserligen medveten om det innan jag gick dit men att få det så svart på vitt kändes inte så kul. Jag är den i gruppen som har mest kvar att göra för att få godkänt på uppsatsen, visserligen är jag den enda som skriver själv så de andra har ju lite försprång med att de kan göra dubbel så mycket under samma tid som mig men ändå.
Det är lite väl mycket med att lära sig ett helt nytt heltidsjobb samtidigt som man ska lyckas få ihop en uppsats, och ha massa uppträdanden.

När jag kom hem hittade jag ett brev från min hyresvärld där jag fick en hyresökning til 6585kr. Jippi! :-( Desstuom passade de på att önska mig en trevlig sommar, bah det hade väl varit bättre om de hade låtit bli det.

Om en stund kommer en klasskompis hit för vi ska förbereda att föredrag som vi ska hålla imon på vår avslutning av mentorskapsprogrammet. Ännu mer information som ska in i skallen och dessutom stanna där..

Igår sjöng jag i alla fall min sololåt inför de andra 300 i kören och det gick så himla bra. Grymt kul var det och jag fick jättemycket beröm efteråt. Jag får försöka att tänka på det istället.

Kommentarer
Postat av: teddy

ush inget skoj att läsa om hyresökningen:( Och så har de mage att önska er en trevlig sommar!
Hoppas du mår lite bättre snart och att din uppsats flyter på så lovar jag att träna åt dig också :)
Ha de tså gött nu.

kramis

2008-05-14 @ 20:41:05
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh du vet väl att du är GRYM och världens duktigaste som klarar av att hålla alla bollar i luften samtidigt?
Du kommer klara uppsatsen galant, det är jag övertygad om =)
skulle varit kul att höra dig sjunga nån gång, jag älskar sång o skulle gärna kunnat sjunga bra själv haha =)

kram!

2008-05-16 @ 16:12:13
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: teddy

Ohhh det blir jätte svårt att välja tårta. Jag själv gillar nr 5 och 6. 6:an passar ju mer när man har många gäster vilket vi kommer att ha.

Hur mår du nu?
Får du vila mellan pluggandet?
Du kommer fixa detta galant :)

kramis o ha en fin fredag

2008-05-16 @ 18:36:47
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0