Huller om buller i mitt huvud..

Nu är kl 22:16 och jag ska alldeles strax packa ihop mig och bege mig hem från skolan. Jag hade behövt sitta här ett tag till men mitt huvud orkar inte mer nu + att jag ska gå upp till jobbet imon kl 04:45. Jag har aldrig lagt ner så här mycket tid och engagemang på någonting som rör skolan innan och jag är ganska stolt över mitt verk men det räcker inte och jag har inte fått ihop så pass mycket som jag skulle behövt. Idag senast kl 24:00 ska 80% av uppsatsen vara klar och det är den inte. Suck..

Nackdelen med att skriva själv + jobba heltid samtidigt är att det finns ju ingen annan än jag som kan hjälpa till och dra ett litet lass. Jag har ingen att diskutera med och ingen som kan hjälpa till när mina kunskaper brister. Jag kan till exempel inte få till någon jäkla problemdiskussion. Jag blir vansinning på den delen och skulle behöva lite hjälp. Nä nu börjar jag bli irriterad och det är inte bra. Jag får väl bara inse att det blir inte bättre än så här nu och vara nöjd med det jag har gjort hittils. Det är lättare sagt än gjort..

Kram och gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0