Länge sen..

Nu var det länge sen jag skrev nånting här. Jag och Dan åkte upp till mina föräldrar i fredags och hälsade på. Det var första gången som Dan träffade svärföräldrarna :-) och han klarade sig med galans. Hela familjen gillade honom jättemycket och minstingen hälsar till honom nu varje gång vi pratar i telefon :-) Det är bara Niclas, min äldsta lillebror som inte har träffat honom.

I fredags innan vi åkte så fick jag finbesök av Emma och Lukas. Lukas är bara så söt då det är inte klokt. Alex och Emma har verkligen gjort ett bra jobb när de skapade honom :-) för han är helt fantastisk! Och charmig är han också. Dan var också här när Emma kom förbi och det visade sig att han hade jättebra hand med barn och var helt fantastisk med Luckas och det gjorde ju mig inte direkt mindre kär i honom. Jag fick jättefina bilder på dem, ser ut som modellbilder. Dan är så fin så han kunde gott och väl varit en modell och Lukas är så söt så han hade lätt kunnat vara med på någon annonsbild för världens sötaste bebis eller så. De var jättefina ihop. Dan blir nog dock lite generad om jag lägger ut de bilderna här :-) Här kommer några bilder på underbarnet dock :-)
image61
  


I fredags natt åkte jag på feber och låg hela lördagen. Jag vet inte vad som hände. Hade varit frisk hela tiden innan och så kom detta som en riktigt käftsmäll. Idag mår jag bättre igen, inte helt bra men bättre.

Nu ska jag se en film.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hahaha, vilken charmknutte. Särskillt på sista bilden av de 3 minibilderna. Hahaha

2008-05-04 @ 21:52:13
URL: http://puffsmode.blogg.se/
Postat av: teddan

Ohhh my vilken liten och gullig krabat :) bäbis luktar verkligen såååå gott! Hoppas verkligen att du kryar på dig snart och jag är glad att familjen gillade din älskling!

Ps: Jag vet att mitt inlägg är lite konstigt men det blir så ibland. Det gäller ju att kämpa...

Hoppas du får en fin start på nya veckan och att du kryar på dig.

kramis

2008-05-04 @ 22:23:00
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0