OJ VAD JAG ÄR BRA!

Jag vet att jag är alldeles sanslöst dålig på att uppdatera här nu men från och med imorgon blir det ändring på det. Igår hade jag min sista dag i skolan och jag fick reda på att jag var godkänd på min c-uppsats. Inga kompletteringar!! :-) Hurra för mig! Så himla skönt! Jag har slitit som ett djur med uppsatsen samtigt som jag lär mig ett nytt heltidsjobb så det var många tunga stenar som lyftes från mitt hjärta igår. När jag ringde mamma för att berätta så rann tårarna och på kvällen sen var jag helt slut.

Jag hade dock en jättemysig kväll med hela min familj på besök och min underbara pojkvän och vi bara myste och hade det hur trevligt som helst. Jag kommer att lägga ut bilder här men det får bli imon för jag sitter på jobbet nu och äter min lunch. Får fixa med det hemma.

Tillbaks till jobbet!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till dig =) duktig du e =) kram

2008-06-01 @ 10:22:08
URL: http://www.annaholmros.blogg.se
Postat av: teddy

Ohhvad skoj - ett stort grattis till dig tjejen :)

Nu måste du vara mäkta stolt över dig själv :)

Vad glad jag blir.



kramis

2008-06-03 @ 20:36:09
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0