Farfar, du finns inom mig

Det blev inte så mycket av städningen men träning blev det i alla fall. Blev dock ledsen på träningen och var inte alls på humör. Det var en väldigt gammal man som var med på gympan (visade sig sen att jag kände honom) som var 89 år. Han hängde med rätt bra och kämpde på som få. Synen av honom fick mig att bli så ledsen och sakna min farfar något enormt. Det är inte rättvist att han bara skulle få leva i 72 år. Jag missunnar inte gubben på gympan att vara frisk och må bra men jag önskar att min farfar kunde göra det också. Det var inte länge sen det var exakt två år sedan farfar gick bort och jag saknar honom enormt mycket. Jag önskar så att han kunde få träffa Dan och jag vill när den dagen kommer visa honom mina barn. Det borde inte vara en orimlig önskan. Om han bara kunde fått några fler år tillsammans med oss. Jag saknar honom så mycket..

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, farfar och jag saknar dig vaje dag!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

usch ja, ibland känns livet orättvist =(

Min farfar blev bara 71 år, fast jag stod honom inte så nära som du verkar ha varit din.



kramar

2008-11-13 @ 20:28:14
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Filip Svenzon

Tjing tjong, kalsong, hehe!



Ville bara säga att jag läst din blogg och jag tyckte att du skrev väldigt fint om din farfar, själv står jag min farfar väldigt nära, och som tur är så har man honom i livet fortfarande, han är nu 72, min mormor dog ju som du vet i vintras och det var inte speciellt "väntat" det gick väldigt fort och man hann liksom inte förstå vad som egentligen hänt. Jag saknar henne otroligt mycket, och även om man nu har accepterat att hon faktiskt är borta så tycker man det känns konstigt när man träffar morfar och inte får träffa mormor mer.

Som sagt, nu ska jag inte skriva mer, men som sagt, jag tyckte du hade skrivit väldigt fint!!!

Kram

2008-11-13 @ 21:41:56
Postat av: hannie

LOVAR dig att han känner kärleken ändå!

2008-11-17 @ 04:39:40
URL: http://lillababy.blogg.se/
Postat av: teddy

Jag vet att sorgen är djup efter en omtyckt människa. Ibland undrar jag hur det är tänkt att livet ska vara.

Vissa får leva jätte länge medans andra får en allt för kort tid i livet.

Det gäller att ta vara på varje dag.



kram på dig tjejen.

2008-11-17 @ 11:05:55
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0