Godmorgon och godnatt!

Nu sitter jag på jobbet igen, ytterligare en natt. Ytterligare en natt utan att få sova med Dan. Jag gillar det inte. Det är en sak att gå om varandra hela tiden på dagarna men jag vill kunna stanna upp tillsammans med honom en stund innan jag ska sova. Det finns inget mysigare än att krypa ner i sängen tillsammans med honom. Han brukar alltid hinna krypa ner innan mig och har du hunnit fått upp värmen så när jag kryper tätt intill honom så är han alldeles jättevarm och go. Det är det mysigaste som finns!

Jag har två nätter kvar denna veckan och sen är det dags för att åka till Båstad med Dans jobb. Det blir hotellövernattning, julbord och stor julshow på kvällen. Det ska bli hur kul som helst och jag längtar. Ska bli så mysigt att få en helg tillsammans med älsklingen. Det känns som att det var väldigt länge sen nu.

Nu kommer snart chaufförerna börja trilla in här och jag får snart, snart gå hem. Längtar hem till sängen nu trots att det kommer vara tom. Är lite trött i kroppen, var på spinning tidigare idag och det börjar kännas lite nu. Annars är jag inne i ett härligt träningsstim när det går lätt och känns kul att träna. Har t.o.m fått ett sug efter det även när jag inte tränar. Underbart!

Godmorgon får jag väl säga till er :-)

Kommentarer
Postat av: F - [Färdigbakad Student]

Skönt att vara hemma nu förstår jag:) Det verkar som om ni kommer att få en mysig helg iallafall!



Känns bättre idag för min del, försöker att inte tänka helt enkelt!Kram

2008-11-27 @ 10:25:42
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ja maten var helt okej, trots att jag inte är överförtjust i det! Hann inte med något bad, blev en snabbdusch istället =) Va trevligt det låter!Vad är det för show? Jag älskar att bo på hotell! Ha en superunderbar helg nu! Kramar

2008-11-27 @ 12:40:54
URL: http://mimmiesophie.blogg.se/
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

hehe han fick plats ;)

Jo, litet tag är det kvar.. ungefär 2 månader! Så det känns ganska länge..

2008-11-27 @ 14:19:39
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: teddy

Hej hej tjejen.

Vilken mysig helg ni har framför er nu snart. Och snart är ju dina nätter över också - om de nu inte är det redan :)

Min man gillar sex and the city men han vill nog inte riktigt erkänna det än iaf. Han var dock den första att påminna mig om den nya filmen som kommer ut dock :)



Hoppas ni får en riktigt fin helg nu tillsammans .

kramis på dig

2008-11-27 @ 14:51:18
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: F - [Färdigbakad Student]

Nu är det helg!Hoppas ni får det mysigt!



Du är förresten utmanad:)Kram

2008-11-29 @ 11:25:01
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0