Jag = glasögonorm

Idag har jag varit på synundersökning. Jag har känt ett längre tag att jag ser dåligt på långt håll. Jag har svårt att se gatunamn på skyltar och människor blir suddiga på långt håll. Även fast jag har känt att synen inte har varit helt okej så har tanken på glasögon aldrig slagit mig förrän jag provade Dans glasögon för att se på text-tv. Världen blev genast mycket klarare. Jag gick i alla fall till optikern och han sa att jag var på gränsen till att inte klara körkortsgränsen. Glasögon eller linser var mitt alternativ. Jag valde glasögon och det visade sig att jag passade riktigt bra i det:-)

Så om ett par dagar är jag en snygg glasögonorm :-)

Kanske lägger upp en bild imon.

Kommentarer
Postat av: Tojjan

...och kanske lite fattigare? Men vad spelar det för roll? Bara man är snygg i glasen.



Välkommen in i ögonklubben!



Kram V

2008-11-10 @ 23:45:59
URL: http://tojjan.blogspot.com
Postat av: F - [Färdigbakad Student]

Spännande!

Jag borde också fixa ett par glasögon som jag trivs i, de jag har nu tycker jag inte om och därför använder jag dom inte som jag ska...hade linser ett tag också, men de blir rätt dyrt i längden...

Kram!

2008-11-11 @ 10:05:29
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0