Kort uppdatering

Oj det var värst vilken dålig uppdatering det har varit här. Har hållit igång på annat sätt hela tiden men mycket jobb, föreläsningar, träning och försökt vänja mig att numera vara en glasögonorm :-) Det svåraste är att äta har jag kommit underfund med då jag både tittar ner och upp hela tiden. Knepigt det där. Det är i alla fall en helt ny värld som har öppnat sig för mig. Jag hade inte förstått hur dåligt jag såg förrän jag fick mina glasögon på mig. Dan tyckte nog att jag var måttligt rolig det första dygnet när jag bara pratade om min nya värld :-) Jag är fortfarande inne i fasen där jag tror att jag är lite extra priviliegad och fått mycket bättre syn än alla andra. För alla kan väl inte gå runt och se så här bra?? 

 Jag med glasögon :-)

Idag ska jag lämna in en inresseanmälan om att bli friskis & svettis ledare inom jympa. Var på ett informationsmöte om det igår och känner mig faktiskt lite sugen. Steg ett blir ju att få ytterligare lite mer information innan det är dags i så fall.

Nä nu måste jag sticka till jobbet (kl är 05:27), läser era bloggar därifrån om jag hinner :-)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hrm, Carro....hur var det med det där att inte ta på sig för mycket?

2008-11-21 @ 08:40:49
URL: http://puffsmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

du blev ju riktigt snygg i dom. inte alla som passar i glasögon men d gjorde du. Har ju oxå fått lr ja har haft ett tag men e dålig på att använda dom då jag inte behöver hela tiden. D måste varit nåt dom gjort med oss på förskolan lr nåt =)

2008-11-21 @ 09:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0