Trött.

Idag har jag varit så galet trött. Jag höll på att somna på jobbet och sen igen på en föreläsning som jag har varit på nu på kvällen. Jag vet inte vad det är med mig. Vet inte när jag senast var så trött. Jag borde egentligen kasta mig i sängen men jag bara måste se Brothers & Sisters som kommer 22:25. Alldeles för sent på kvällen men det är världens bästa program utan några som helst tvivel.



Det blir ingen melodifestival för min del förresten. Synd men sånt är livet..

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: F

Synd me melodifestivalen, men hoppas du ska få chansen nån gång så ge inte upp!

2008-10-16 @ 20:33:54
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0