Trötter..

Nu sitter jag på jobbet och väntar ut den sista timman innan jag får åka hem. Jag längtar hem till sängen något alldeles fruktansvärt nu. Synd bara att inte Dan kan ligga kvar och sova med mig när jag väl kommer hem. Det är det värsta med min nattvecka att jag varken får lägga mig tillsammans med kärleken min eller vakna med honom.
Men han kanske tycker att det är skönt, jag har varit rejält gnällig i tre dagar nu. Djävulen har flyttat in i min kropp. Det är den veckan nu men det brukar inte hålla i sig så länge som i tre dagar. Oftast bara två :-) Stackars Dan. Men peppar, peppar nu verkar djävulen ha flyttat ut och jag kan känna tacksamhet och glädje igen :-)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: teddy

Hihi kan den där djävulen vara röd tro???

Ush för sådan veckan med då kanske det är bra att få jobba bort den också? Nattpass kan verkligen vara tuffa. Hur ofta har du de??

Visst är Kiel underbart. Han också varit där innan och är verkligen jätte nöjd med resan.

Ska försöka komma iväg varje år :)



Önskar tjejen en fin torsdag iaf.



kramis på dig

2008-10-30 @ 10:09:04
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Tojjan

Huvudsaken är att man i oår är medveten om att humöret kan vara lågt. Och det är ju du.



Önskar att du och D-the Man får en bra helg och att ni hinner umgås x-tra mycket. Här blir det bus imon, lugn middag med T:s vänner på lördag och vila på söndag.



See U.

Pöss Vix

2008-10-30 @ 19:57:54
URL: http://tojjan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0