Lite blandat

Nu sitter jag i sängen och har precis vaknat. Hade önskat att jag kunde sova lite längre för jag börjar min nattvecka imon och hade behövt sova lite till. Försöker sakta vända på dygnet genom att vara vaken lite längre på kvällarna och sova lite längre på morgonen. Än så länge går det inte så bra eftersom jag vill gå och lägga mig samtidigt som Dan. Men men det kommer väl eller så kommer jag vara toktrött när jag ska vara vaken hela natten imon.

Dagens projekt ser ut som följer:
x baka, eventuellt både kanelbullar och tekakor.
x dammsuga
x gå på möte med jobbet.
x träna på friskis
x och det viktigaste av allt, se på Brothers & Sisters ikväll!

Vad ska ni hitta på idag?

I natt vaknade jag av att min mage kraschade totalt. Jag var jättedålig. Jag vet inte vad det berodde på. Min mage är ju inte känd för att fungera särskilt bra så att den kraschar är inget ovanligt men jag har aldrig vaknat av det. Konstigt??
När jag väl kunde somna igen så drömde att jag och Dan köpte hus tillsammans, en lite blått fint hus. Knepigt att det var blått och det kostade bara 200.000:- Tänk om man kunde hitta sitt drömus för såna summor, det hade varit nånting det.


Kommentarer
Postat av: F - [Färdigbakad Student]

Hoppas de du ska göra går bra!Tråkigt med magen dock, hoppas de snart känns bättre!



Ja, så kan de va och det är ju bra att din pojkvän gör det iaf:) Man ska ju inte göra det om de känns jobbigt! Ha en bra dag!Kram!

2008-10-28 @ 12:17:23
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: teddy

hihiih ja det kanske du kan... ute på landet i bushen kanske??? Där finns ju knepiga, gulliga och billiga hus:? Visst kan drömmar vara knepiga ?!!!



ush jag vet att jag inte borde hålla en sådant tempo men just nu är det som det är. Längtar hela tiden efter praktiken och få lära mig en massa inom yrket istället för att hålla på och tentaplugga hela tiden....



Hur som så önskar jag dig en fin tisdag tjejen.

Hoppas kakorna blev bra :)



kramis på dig

2008-10-28 @ 15:06:14
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Brothers & sisters är lätt det viktigaste i kväll! :) Synd bara att det är så sent :/

2008-10-28 @ 20:49:10
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0