En underbar dag i Göteborg

Igår åkte jag och älsklingen till Göteborg för att få oss en heldag tillsammans utan all vardag som har hållit oss ifrån varandra ett par veckor nu. Jag som var allmänt ganska fattig skulle enbart fönstershoppa var tanken och istället koncentrera mig på att beundra min pojkväns underbara kropp när han stod i provrummen :-) Icke då, han lurade mig att köpa en grå stickad klänning från gina tricot, en annan också stickad tröja (är väldigt frusen av mig), en skitcool skinnjacka och ett par ursnygga stövlar. Stövlarna kostade 900 kr och var på tok för dyra för min smak. Jag sa till Dan att jag inte har råd och då sa han att han kunde betala hälften och tyckte jag var alldeles för snygg i dem för att inte köpa dem. När jag väl hade köpt dem så sa han att han betalar allt och att jag får dem av honom. Hur snäll är inte min pojkvän.

Här är en bild från mobilen på stövlarna och jackan. Kanske lite svårt att se men dem är jättefina!

 
Efter alla shopping så nästan störtade vi ner i soffan hemma hos mamma och pappa där vi skulle sova för natten (de var inte hemma). Vi gav varandra lite fotmassage eftersom våra fötter smärtade en del efter en hel del promenerande under dagen. Jag hittade pappas underbara mysbralls som blev min räddning för kvällen. Dagen avslutade med en pizza framför en rätt dålig film. Men trots filmen så var det en underbar dag och kväll och jag är om det nu går ännu mer kär i min älskade Dan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi vad gulliga de är när de kan betala hälften av det vi vill ha :) Mannen min brukar också vara så snäll. Stövlarna var btw skit snygga :) Passar dig perfekt. Är det skin? behöver nämligen också ett par och de passar ju bra med knästrumpor :)



kramis och ha en fin dag

2008-09-15 @ 12:12:25
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0