Fotografering!

Idag ska jag fotas i Göteborg :-) Fototävlingen som Madelende höll, där hon lottade ut en fotografering och som jag, lyckliga jag, vann ska äga rum idag. Hon ska sminka mig och ta massa bilder på olika platser i Göteborg om jag har förstått det hela rätt. Det ska bli så kul och spännande på samma gång. Jag har precis fixat iordning håret och tacksamt nog så blev det faktiskt bra idag :-) Jag började tidigt,  har inte ens ätit frukost ännu men ifall det inte blev bra så ville jag hinna med att göra om det från början. Nu behöver jag inte det, skönt.

Ikväll ska jag sova hemma hos mamma i Göteborg (pappa är bortrest) och jag ska även passa på att träffa mina bröder. Niclas köpte en liten kattunge igår så det ska bli väldigt mysigt att hälsa på honom och kattungen. Lägger upp bilder här senare på den lilla :-) Jag och mamma ska passa på att ha en mysig filmkväll med endast tjejfilmer :-) och imorgon ska jag följa med till förskolan där jag arbetade i februari. Ska äntligen få träffa min lilla prinsessa igen.

  
Världens goaste lilla tjej. Hur charmig som helst!

Kommentarer
Postat av: Kirstin, Emmas Mamma

Hej Caroline



Din mamma sa jag skulde kolla på din blogg.... Mycket fin och skoj, specielt Emma, är mycket stolt över att hon finns med på din blogg. Skicka din mejl då får du lite bättre kort på henne. Du får jätte gärna komma och besöka henne när du är hemma i Torslanda

Kram Kirstin

2008-09-09 @ 10:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0