Nya läsare :-)

Det har hittat hit lite nya läsare till min blogg till min stora förtjusning. Ni är jättevälkomna. Kul med era kommentarer och självklart även med era som har besökt mig ett tag :-)

Idag blir det en fika med Emmelie på stan och därefter ska vi spana lite på en rekryteringsmässa. Alltid kul med sånt tycker jag. Det finns oftast så många olika jobb och utbildningar som man aldrig tänker på. Vem vet, man kanske kan få lite tips och ideer och det hade ju aldrig varit fel.

Får skriva mer senare..
Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket;) tycker också att hon är söt;) haha. Hon bor bara med mig på helgerna just nu:P Kram

2008-09-26 @ 13:02:21
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0