skadade mig igår..

Igår var jag på friskis och svettis på stationsjympa för första gången. Det var ett roligt pass där man i olika grupper hade strykteträning och gick igenom hela kroppen med olika rörelser. Vid en av stationen skulle man använda sig av såna där stretchband där man satte bandet vid fötterna och använde det som en roddmaskin. Det bandet jag använde var inte särskilt bra och gick av och flög upp mot min hand med en jäkla fart. Det small till och gjorde jävligt ont och när jag tittade på min hand så såg det ut som ådran på långfingret skulle hoppa ur handen. Den blev på två sekunder tre gånger så stor och knallblå. Läskigt som sjutton och ont gjorde det. Jag kunde i alla fall röra fingret så det var inte bruten men jag fick avsluta träningen där och då och leta upp lite is.

Idag känns det lite bättre och det mesta av svullnaden ha gått ner. Skönt..

Kommentarer
Postat av: Anna

aj då d låter ju inte bra. Vad gör du ihelgen? jag e nere i torslanda iaf åker hem på söndag igen ska jobba ihelgen 9-17 å 10-17 om du e här uppe hör av dig i så fall kram

2008-09-19 @ 18:34:36
URL: http://annaholmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0